For en måned siden i dag

For en måned siden i dag våknet jeg opp i de flott alpene i nord Italia! Riccardo tok meg med for andre året på rad for å lære meg å stå på slalåm. 

Det var lettere å stå på ski i år, siden jeg hadde fått øvd meg så mye i fjor. Etter å ha stått på ski 7-8 timer hver dag i en uke må jeg si at jeg har blitt mye flinkere! Riccardo lastet til og med ned en app som de hadde for å måle farten sin, han var helt oppe i 98 km/t.. 

Hotellet vi bodde på var helt sykt fint, De hadde et skikkelig fint spa, som jeg befant meg på all den tiden jeg ikke stod på ski. Og jeg gikk sikkert opp flere kilo på den turen, vi spiste nemlig 7 retters middag på hotellet hver dag..

For en uke det var! 

Tenk at det bare er en måned siden, jeg sitter allerede å drømmer om neste års tur..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg