Første høstdag i Roma

Hei dere!

I dag startet jeg dagen med en kjøretur alene i nærområdet. Det føltes litt bedre og lettere i dag, men jeg må ærlig si at det kommer til å ta litt tid for meg å bli komfortabel med å kjøre alene her. Det er så rart at jeg plutselig skal være redd for å gjøre noe så hverdagslig som å kjøre bil, det gjør jeg jo hele tiden i Norge. Jeg har tenkt at jeg skal ta det med museskritt, bare sånn at jeg ikke får en skikkelig ubehagelig opplevelse med det her. Da vet jeg at jeg hadde slitt med å gjøre det senere. Foreløpig prøver jeg å kjøre når det ikke er rush tid, og å ta de veiene jeg er kjent med – så får jeg utfordre meg selv mer etterhvert.

I dag har jeg vært alene store deler av dagen, og det har på en måte gått opp for meg at jeg faktisk har flyttet hit. Jeg har hatt så lite tid til å tenke på det før nå, så det var nesten som en liten vegg som traff meg akkurat i dag. Det er selvfølgelig mest gøy og koselig å komme hit, men det har vært ganske ensomt i dag. Det er godt jeg har Nala med meg. Siden jeg har følt meg litt nede har jeg fokusert på å bare ta det helt med ro. Jeg har ligget lenge i sengen å lest i boken min, og sett ut på den vakre utsikten fra soverommet vårt.

Nala og jeg har vært noen timer ute i hagen også, det hjelper å få litt frisk luft på dager som denne.

Det begynner å bli høst i Roma og i dag var vi nede på 18 grader i huset. Vi har ikke noen mulighet for å varme opp rommene akkurat nå, så jeg har pakket meg inn i et stort pledd på sofaen i håp om å få i meg varmen igjen. Når alle dørene kommer opp vil det forhåpentligvis hjelpe litt på temperaturen.

Nå har jeg pakket meg inn i et stort pledd på sofaen og tenker at jeg skal se litt på tv før jeg går å legger meg. Jeg håper dere har hatt en super dag, og at dere får en kjempe fin kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg