Første jul i Roma

I skrivende stund har jeg akkurat plassert de siste pakkene under juletreet, og venter på at Riccardo skal komme hjem fra jobb i England. Endelig kan vi ta oss en velfortjent juleferie sammen!

Det blir både litt rart og selvfølgelig veldig fint å være i Roma i julen. Rart siden det blir første julen uten familien min i Norge, men fint fordi det er første jul sammen med Riccardo i vårt hjem. Det er vel en del av det å skape sin egen familie, å finne nye tradisjoner sammen?

Vi har vært ganske spente på om vi skulle få både kjøkken og dører før jul, og nå ser det heldigvis ut som at vi får begge deler akkurat i siste liten før julaften. Vi skal få til å få en skikkelig koselig og fin jul her sammen, til tross for at huset står litt på hodet.

Vi har ikke kjøpt noe ny julepynt i år, siden huset ikke er ferdig, men gjett om jeg skal ta det igjen til neste år! Vi har allerede lagt mange planer for hvordan vi vil ha det, og jeg er sikker på at det blir så fint!!

Nå skal jeg forte meg ut med Nala før jeg skal avgårde til flyplassen for å plukke opp Riccardo. Jeg ønsker dere en fin kveld videre! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg