Første kjøretur i Roma

Hei fine!

Herregud, så lettet jeg er over å endelig komme hjem nå! Jeg har nemlig kjørt bil i Roma i dag, og kort oppsummert : fullstendig kaos!! Jeg har alltid sagt at jeg ALDRI skal kjøre bil selv her, men det blir vanskelig nå når jeg skal bo her. Det føles ut som at det ikke er noen regler, filer eller fartsgrenser på veiene her, og skumlest av alt er alle som kommer på scooter innimellom alle bilene. Jeg føler at italienere alltid tar livet ganske med ro, men akkurat på veien har de liksom skikkelig dårlig tid! Uansett – det var ikke lange kjøreturen, men det var veldig deilig å bare få det gjort. Jeg har aldri vært så stresset før i hele mitt liv, og Riccardo var nesten irriterende rolig. Jeg håper jeg klarer å vende meg til denne trafikken snart..

Bortsett fra en stressende kjøretur har jeg fått lurt inn en liten treningsøkt i dag! Det ble bakkeintervaller i egen oppkjørsel, det er en av fordelene med den store hagen vår. Nala ble selvfølgelig helt vill og ville være med på løpingen, så nå sover hun som en stein i sengen sin!

Nå skal jeg hoppe ned i italiensk bøkene her før jeg skal legge meg! Jeg håper dere har hatt en kjempe fin dag, og at dere får en strålende dag i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg