Fotoalbum med en vri!

God morgen, fininger!

Nå har jeg et skikkelig morsomt tips til dere, som jeg tror dere vil like. De siste årene har jeg bevisst tatt mye bilder med tanken på at jeg har hatt lyst til å lage fotoalbum. Jeg har alltid elsket å sitte å bla i album fra oppveksten min, og har hatt lyst til å fortsette med dette sånn at jeg kan huske ting og mimre tilbake til denne tiden. I utgangspunktet var planen å lage et helt ordinært album der man bare printer ut bildene, men da jeg tittet etter hvor jeg kunne printe ut bildene kom jeg over Fotoknudsen sine fotobøker.

Med et enkelt program kan du redigere og lage din helt egne fotobok med masse utvalg av detaljer, rammer og side oppsett. Jeg har hatt det så gøy med å redigere mine album, og virkelig fått testet mine kreative evne

Du kan fylle alle sidene med bilder, eller du kan bruke noen av sidene på tekst. Jeg har valgt å gjøre litt av begge deler, og i bøkene mine er det bilder og historier fra ting som har skjedd i det året. Jeg har valgt å bruke størrelse L i en kvadratisk form fordi jeg føler at den passer best til et album. Den er ikke for stor og passer perfekt til å få plass til akkurat nok bilder som jeg ønsker.

Dette er jo også en fantastisk gave å gi til noen du er glad i! Jeg lagde faktisk en liten bok til Riccardo fra det første året vi hadde vært sammen, og ga til han da vi hadde vært sammen i et år. Den falt skikkelig i smak!

Ps, Fotoknudsen har 40% rabatt på alt du handler for over 350 kr nå, sjekk ut nettsiden deres her!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg