Gårsdagen : Halloween

Heihei!

Det ble dårlig med oppdatering fra meg i går, da planene mine for kvelden endret seg litt. Da jeg ble ferdig på jobb i går dro jeg hjem til mamma, der nevøen og niesen min hadde pyntet såå skummelt til Halloween med spindelvev, flaggermus og gresskar! Det ble bestemt at vi alle skulle kle oss ut, så da var vi alt fra Pippi til vampyrer – det var jo veldig gøy.

Broren min hadde laget fantastisk middag til oss, og barna hadde laget skumle muffins til dessert, så da ble det en skikkelig koselig kveld for oss.

I dag er jeg barnevakt for hunden deres Lotta, så det er jo en morsom test før jeg får min egen hund! Vi har allerede rukket å gå to turer og ryddet opp alt rotet fra gårsdagen. Senere i dag har vi en date med venninnen min Andrea og hennes hund, så da får hun løpt fra seg litt energi – det trengs!

 

En rask liten oppdatering fra meg, jeg håper dere koste dere masse i går og at dere får en super dag!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg