Gjørmebad og mestringsfølelse

Som de fleste andre dager startet dagen min med et kyss fra Nala som fortalte meg at jeg måtte skru av den grusomme vekkerklokken min. Hun er fin sånn sett, for jeg våkner jo ikke av den vekkerklokken. Uansett, vi tusler ned trappen og i halvsøvne låser jeg opp døren og slipper Nala ut i hagen. Etter å ha fått på meg sko og jakke går jeg ut døren, og der blir jeg møtt av et helt grusomt regnvær. Det var så ille, jeg har aldri vært borti regn som dette før. Nala synes selvfølgelig at dette været var helt strålende, og hun bestemte seg for at det passet fint med et lite gjørmebad på morgenen. Herlig.

Etter å ha vasket Nala, tatt en treningsøkt og spist frokost så det ut til at været lettet litt. Jeg tok med meg Riccardo og Nala ut i regnværet for å bli litt bedre kjent i nabolaget. Det er litt gøy at Riccardo som har bodd her hele livet fortsatt ikke har gått turer i nabolaget. Det prøver jeg å endre på, haha. Vi hadde faktisk en skikkelig fin tur, og det var godt å komme seg ut i dag også.

Høsten er så fin med alle fargene!

Nå har jeg funnet frem italiensk bøkene mine igjen, og forhåpentligvis får jeg litt tid til å lese før jeg skal begynne på middagen. Jeg er stolt og glad for at jeg endelig ser litt resultater av all øvingen. Nå skjønner jeg det meste som blir sagt til meg på italiensk, nå gjenstår det bare å tørre å prate litt selv også. Det er vel bare å hoppe i det?

Jeg ønsker dere en fin onsdagskveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg