God søndag!

Hei!

I går ble det dårlig med oppdatering fra meg. Vi var i byen i mange timer i går, og energien gikk bare helt ut av meg. Målet vårt var å få tak i noen fine kurver til å ha på vaskerommet, men vi fant faktisk ingen som falt noe særlig i smak hos noen av oss. Vi måtte selvfølgelig innom noen klesbutikker når vi først var ute å tittet, og jeg endte opp med å få meg en ny veske. Jeg skjønner ikke hvordan jeg har fått det til, men jeg har klart å ødelegge hele tre vesker under denne flytteprosessen – så til mitt forsvar var det nødvendig med en ny hehe.


I dag var Nala og jeg oppe veldig tidlig, og gikk en lang morgentur i nabolaget. Nala fikk seg en ny venn, og jeg fikk prøvd meg på å snakke litt italiensk. Jeg blir så overrasket over hvor blide og hyggelige menneskene er her, og alle jeg snakker med synes det er gøy at jeg prøver på italiensk. Det er moro!
Etter noen effektive timer på morgenen i dag med rydding og vasking, skulle jeg legge meg ned i sengen i 10 minutter for å slappe av. 10 minutter ble til 2 timer, jeg sovnet selvfølgelig. Så nå har vi tatt det helt rolig de siste timene, og bare kost oss ute i solen. Tenk at vi kan sitte ute å sole oss på denne tiden av året, skikkelig luksus!

Nå skal jeg nyte solen i en liten stund til før jeg må tilbake til husarbeidet! Ha en fin søndag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg