Gode nyheter!

(Reklame)

Hei dere!

I samarbeid med fitliving.no har jeg fått lov til å dele en rabattkode med dere!

Som dere allerede vet har jeg de siste månedene endelig begynt å trene igjen, og jeg føler meg så mye bedre med meg selv! Det er utrolig hvor mye det har å si på selvfølelsen min å holde meg i form. Selv om jeg har hatt tunge perioder med mye vondt i magen har jeg på en måte klart å presse meg selv på treningssenteret, noe som føles utrolig deilig etterpå. 

Jeg er veldig kresen på hvilke treningsklær jeg velger å trene i, og går bare for kvalitetsprodukter. Dette gjør jeg fordi jeg er opptatt av at klærne skal tåle mye og holde lenge, og ikke minst at de skal være behagelige å trene med. Det verste jeg vet er tightser som faller ned på rumpa, eller en sports bh som ikke holder ordentlig. Nettopp derfor er jeg skikkelig glad for at jeg har fått lov til å teste ut merket Vibrant Athletic hos Fitliving.no! Ikke bare er den utrolig deilig å ha på seg, men den ser jo helt fantastisk ut også! Vanligvis går jeg ofte for kjedelig svarte tightser og en enkel topp, men nå har jeg bestemt meg for å leke litt med stilen min når det kommer til treningstøy også. De har veldig mange forskjellige kule sett på nettsiden, og jeg har allerede lagt til fler av dem i ønskelisten min (hint til Riccardo). 

Hvis du ser etter freshe kvalitet treningsklær kan jeg virkelig anbefale deg å ta en titt! Jeg bestilte min tights på en mandag og fikk den levert på døren tidlig onsdag morgen, og det var et stort pluss for meg. Jeg var litt usikker på str siden jeg har så lange ben, derfor var det godt å vite at det var fra retur et HELT år. Jeg valgte å bestille min i str M, og er veldig fornøyd med den! Rabattkoden HeleneH20 gir 20% avslag og funker på alle varer på hele nettbutikken, også allerede rabatterte varer. 

Jeg er sikker på at du finner noe du liker, det er virkelig verdt å ta en titt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg