Gratulerer med dagen!!

Hei dere, og gratulerer med dagen!

 

Nå har jeg akkurat kommet hjem her, og er rimelig sliten etter en lang og super fin dag. Det var Riccardo, moren hans, broren min og jeg som startet dagen med en tur til Oslo for å se på barnetoget. Det er første gangen de feirer 17.mai så da må det selvfølgelig gjøres skikkelig. De var imponert over hvor fint alle var kledd i bunad, og at alle var samlet og feiret landet vårt på den måten vi gjør. Det gjør meg stolt av landet mitt å vise dem en dag som dette i Oslo, det er faktisk ikke noen andre land som feirer på den måten vi gjør. Etter mange bilder og en time senere tok vi turen opp til fetteren min og kjæresten hans for en nydelig champagne frokost. Vi kom litt etter alle andre, men det var heldigvis masse god mat og drikke spart igjen til oss. Maten var kjempe god, og jeg var helt imponert over alt de hadde stelt i stand.

Etterhvert satte vi nesa mot besteforeldrene mine, der vi skulle møte resten av familien for å fortsette feiringen. Det er alltid så koselig å komme dit, og jeg er veldig stolt av dem og det var skikkelig koselig å introdusere familien for moren til Riccardo. Vi har vært sammen i snart to år, så det var vel på tide nå. Hos besteforeldrene var det pyntet nydelig som alltid, det var et stort koldtbord med utrolig god mat, kaker og desserter. Vi har spist og drukket som bare det i dag, og det var helt utrolig deilig. Etter en stund var det duket for konkurranser, noe som vi alltid gjør hos mormor og morfar når familien er samlet. Vi spilte dart, kastet ball i bøtte, ringspill og vi måtte gjette hvor mange spiker som var i en krukke. Det er så gøy når alle samles og er så ivrige på konkurransene sammen, og det er minner jeg alltid vil huske. Jeg tapte i år, men har planer om å øve mye til neste år så jeg kan overraske skikkelig!

Nå skal vi ligge rett ut til i morgen, da går turen mot viking museet og shopping i Oslo. Vi er også invitert på middag til mamma i morgen, det blir så koselig. Jeg håper dere har kost dere masse i dag, og fått feiret dagen skikkelig!

Ha en fin kveld videre, så hører dere fra meg i morgen. 

– Om du har noen spørsmål eller innspill på innlegg du gjerne vil lese; ta kontakt på Instagram: Helenehillestad.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg