GRATULERER MED FARSDAGEN

Gratulerer med farsdagen til alle pappaer der ute!

I dag skal jeg feire den fine pappaen min som betyr så mye for meg!

Pappa, du et av de fineste, godeste og mest morsomme menneskene jeg vet om! Du er en av de som betyr mest for meg i hele verden, og jeg er så takknemlig for at akkurat du er min pappa. Du sprer alltid så mye glede rundt deg, ingen får meg til å le som deg. Du passer alltid på at alle rundt deg har det bra, og hos deg er man alltid trygg. Du fortjener alt godt. Jeg er så stolt over å kunne kalle deg min pappa!

Gratulerer med farsdagen!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg