Grunnen til at jeg ikke har blogget

Heihei, hvordan går det med dere?           Jeg har dessverre ikke blogget de tre siste dagene, og nå skal jeg forklare dere hvorfor! 

Fredagen – Mamma dro hjem på fredagen, så det ble rett og slett litt lite tid den dagen. Vi fikk gjort noen ærender, og fikk tatt oss en god lunsj i solen før vi måtte dra til flyplassen. Det var trist å si hade til henne, vi har jo hatt det så koselig sammen de siste dagene. 

Deretter dro vi hjem, og jeg var så sliten.. Så jeg sovnet nesten med en gang vi kom hjem.

 

Lørdagen –  Jeg har rett og slett ikke rt helt i form, så på lørdag var jeg bare inne i det fine været. Riccardo var på jobb, og jeg fikk vasket en del i huset – det trengtes. Ellers dro vi bare å trente, og jeg sovnet så klart igjen da vi kom hjem.

 

Søndagen – Som vi koste oss i går! Vi fikk feiret påsken skikkelig sammen, og det var godt med en dag der Riccardo ikke jobbet. Vi startet dagen med en god frokost i leiligheten, og vi tok det helt rolig. Så fikset vi oss og var klare for lunsj! 

Riccardo hadde holdt av et bord på en helt fantastisk restaurant, uten at jeg visste det. Maten var helt sykt god, og jeg spiste mye mer enn jeg sikkert burde! vanligvis spiser jeg lam i påsken, men dette stedet var kjente for de gode biffene sine, så i år gikk jeg for en utrolig beef wellington! 

Etter noen timer på restauranten tuslet vi sakte hjemover, og til bilen. Riccardo hadde også holdt av det samme bordet på den restauranten som vi var på her om dagen. Jeg elsket den, så det var veldig koselig at han tok meg med dit. Der ble det Såklart dessert, noe man ikke kan unngå på denne restauranten. Vi tok oss etterhvert noen drinker, og satt der og så på solnedgangen sammen, for en koselig kveld. 

Vi kjørte oss litt bort på vei hjem, så da ble det fort en liten roadtrip – noe som ikke er helt feil i den varmen her. Vi hadde taket åpent, og det var sikkert 20 grader ute på kvelden. Det er så nydelige omgivelser her, så jeg angrer på at jeg ikke tok fler bilder for å vise dere. 

Da vi kom hjem var vi begge to slitne og vi hadde lyst til å slappe av bare oss to! Det ble en veldig koselig påskefeiring, og vi skal faktisk ut på lunsj i dag også! 

 

Håper dere har kost dere masse i påsken, og at dere får en fin uke! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg