Helgens planer

Heisann!

 

God morgen! Nå sitter jeg her på kjøkkenet å drikker en stor kopp te, hvor ble det av det fine været vårt? Det er iskaldt her i dag og det er ikke ofte jeg drømmer tilbake til været i England, men i dag gjør jeg faktisk det.. I følge Riccardo er det strålende sol og 25 grader i Chelmsford. I går fikk jeg bestilt meg en ny billett hjem til England, og jeg reiser den 28.mai. Nå skal jeg kose meg med familien de neste dagene, og nyte å være sammen med alle sammen. 

Fredag – I dag har mamma og jeg avtalt å finne på noe koselig sammen. men vi har ikke bestemt hva enda. Hun er foreløpig på jobb så det blir nok opp til meg å bestemme hva vi skal finne på. Det er mulig jeg booker et bord på en restaurant, eller at vi rett og slett bestiller noe mat hjem hit. Jeg har helt dilla på en indisk restaurant på Frogner i Oslo, så mest sannsynlig skal jeg prøve å skaffe oss et bord der. Ellers skal jeg rydde litt her hos mamma, og jeg tenkte faktisk å unne meg selv en god pastarett til lunsj i dag.

 

Lørdag – I morgen skal vi gjøre noe jeg faktisk gleder meg skikkelig til sammen med mamma, broren min, nevøen og niesen min. Vi skal nemlig på Mini øya festival i Oslo, en festival laget for barn. Jeg savner tantebarna mine så ekstremt mye når jeg er i England, så det blir skikkelig moro å finne på noe med dem. Senere på kvelden har jeg planer om å møte en god venninne på en drink eller to..

 

Søndag – På søndag skal jeg på middag til pappa igjen, og jeg gleder meg skikkelig! Verken pappa eller jeg har noen sinne vært noe ekstremt gode på kjøkkenet, men vi prøver å utfordre oss selv når vi lager mat sammen. Jeg tenkte vi kunne lage en god kyllinggryte som jeg har funnet en oppskrift på på nettet. 

 

Sånn ser helgen ut foreløpig, det er mulig det blir noen endringer her og der, men jeg gleder meg veldig til å tilbringe denne helgen med familien. Nå skal jeg hive på meg noen klær og løpe bort på butikken for å handle inn til pasta. Jeg har blitt helt avhengig etter å ha vært så mye i Italia, haha..  Ha en fin dag, så hører dere fra meg senere i dag!

 

Om du har noen innspill på hva du vil lese mer om, eller bare et spørsmål; ta kontakt på Instagram: Helenehillestad.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg