Helsesjekk og utelivet i England

 Heihei! 

I dag har det vært en ekstremt rolig dag her i Chelmsford.. Jeg har ikke gjort noe annet enn å vaske, rydde og sove i hele dag. Vi var nemlig en tur ut på byen i går! 

Gårsdagen var faktisk ganske spennende, vi dro for å ta en helsesjekk, noe som vi får tilbud om en gang hver andre mnd av treningsstudioet vårt. Dette tilbyr de for at du skal kunne se hvordan du ligger an, og hva du må jobbe med. De sjekker alt fra vekt, høyde, bmi til fettprosent, og sansynligheten for å få diverse sykdommer osv. Det var mange grundige tester, og det er veldig gøy at de lager et program for deg som gjør at du når målene dine ved hjelp av disse testene! Vi gjorde det visst veldig bra begge to, og jeg var faktisk blant de topp 10% av alle som var medlem på treningssenteret!! Det vil jeg si er et godt utgangspunkt!! Jeg ble helt overrasket selv, med tanke på at jeg såvidt har rørt på meg de siste to årene.. Så nå må jeg bare fortsette å kjøre på, så det hvertfall ikke blir noe verre! Vi endte opp med å trene etter testene, så vi spiste like så godt lunsj/middag på restauranten der også. De har så utrolig god mat der, og smoothiene er fantastiske! Jeg tok en detox smoothie, jeg husker ikke alle Ingrediensene, men den inneholdt hvertfall spinat, eple og ananas. 

Vi har gått forbi et utested her i byen noen ganger på kveldene, og tenkt at vi burde stikke innom, så vi gjorde det i går. Det var overraskende mange mennesker der, og jeg ble positivt overrasket over den britiske drikkekulturen. Det er mulig at vi var veldig heldige som var på et bra sted, man hører jo alltid skrekkhistorier om briter når de drikker, men jeg fikk ikke noe inntrykk av at det var noe annerledes enn i Norge. Det ble en veldig vellykket kveld, og vi var nok ikke hjemme før i 1 tiden..

Nå har Riccardo dratt for å trene, og jeg sitter her å skal spise litt middag! I morgen bærer turen til Ikea nok en gang, for vi er nødt til å kjøpe en gjesteseng til mamma kommer på tirsdag. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg