I dag reiser jeg til..

England!!

Heisann dere!

Med tanke på at prøvene gikk så bra på torsdagen, og jeg nå har fått riktige medisiner reiser jeg endelig hjem til Riccardo i England! Som jeg gleder meg, vi har nesten ikke sett hverandre hele sommeren. Det må være noe av det lengste vi har vært fra hverandre noensinne.. Jeg har skikkelig sommerfugler i magen, det blir godt å være sammen igjen. Flyet mitt går ikke før klokken elleve i kveld, så jeg har god tid på meg til å pakke og fikse alle tingene mine. 

I dag har jeg vært en tur med mamma og broren min på et kjøpesenter i nærheten for å handle inn diverse ting vi trengte. Det var totalt kaos der, og vi innså fort at det var utrolig mye salg på hele senteret. Skal jeg være helt ærlig så liker jeg ikke å handle når det er så mye mennesker rundt meg, jeg blir skikkelig stressa av det. Så det ble ikke lange shoppingturen før vi bestemte oss for at vi måtte sette oss å ta en lunsj. Det er egentlig ikke noe som frister om dagen, så jeg tenkte egentlig at jeg bare skulle ta en smoothie til lunsj, men når vi først fikk satt oss endte jeg faktisk opp med en hamburger.. haha. 

Nå får jeg nesten begynne på pakkingen min! Med tanke på at Riccardo og jeg ikke har sett hverandre på lenge blir det dessverre ikke noen oppdatering på bloggen før i morgen igjen. 

 

– Jeg ønsker dere en god dag videre, så hører dere fra meg igjen i morgen!

Om du har noen innspill til innlegg du gjerne vil lese mer om, eller bare et spørsmål ; Ta kontakt på instagram

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg