I morgen flytter vi!

Heihei!

Akkurat nå er det ganske kaos i hodet mitt, og jeg kan nesten ikke tro at Nala og jeg flytter til Italia i morgen!! Pappesker er pakket stappfulle av alt for mye klær og sko. Jeg visste faktisk ikke at jeg hadde så mye ting før jeg begynte denne flytteprosessen her. Mye av klærne mine har jeg gitt til fretex, men jeg kunne sikkert gitt litt til. Jeg er ganske spent på å se hvor mange av eskene jeg faktisk får plass til i flyttebilen som vi skal kjøre nedover.

Samtidig som jeg har prøvd å pakke hele livet mitt ned i esker, har vi prøvd å velge ut materialer til kjøkkenet vårt i Italia. Det er ganske vanskelig over FaceTime kan jeg love dere, men jeg tror vi har kommet i mål der også! Heldigvis er Riccardo og jeg ganske enige i hvordan vi vil at det skal se ut, så det gjør det hele litt enklere.

Midt oppi flytting og oppussing klarte Nala å skade foten sin skikkelig i en trapp i går, og det endte dessverre med en liten operasjon. Om ikke jeg var stresset fra før av så kan jeg love dere at jeg er det nå! Stakkars liten, jeg får så vondt av henne.. Hun får mye kos og kjærlighet, så vi får håpe at foten kommer seg raskt. Det blir spennende å se hvor lenge hun klarer å ha på bandasjen sin nå, for hun har allerede oppdaget at det er ganske gøy å bite i den til min store fortvilelse. 


En litt kaotisk oppdatering fra oss, men vi kommer sterkere tilbake! Ha en fin dag!

4 kommentarer
    1. Så tøft av deg å flytte til et land hvor du ikke kjenner språket, kulturen eller så mange mennesker utenom Riccardo! 🤩
      Er litt nysgjerrig på flere ting:
      – Hva skal du bruke dagene dine til der nede?
      – Er du redd for å bli ensom/kjede deg?
      – Hvordan skal du klare deg økonomisk? Vet ikke om du kan jobbe der?

      Lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg