I morgen reiser vi til..

Norge!!

Hei dere! Nå er vi akkurat ferdige med pakkingen her, takk Gud. Vi har holdt på i hele dag, det er faktisk ikke lett å pakke i bare håndbagasje. Jeg har som vanlig pakket en hel koffert til meg selv, og halve Riccardo sin – godt at jeg har en så snill kjæreste. Endelig kan vi begynne å slappe av litt, og glede oss til å komme på besøk til Norge. Som alltid har jeg på følelsen av at det er noe jeg har glemt, til tross for at jeg vet at jeg har hele skapet mitt fullt av klær og produkter hjemme hos mamma. 

Det blir en fullstappet dag i morgen, og vi er allerede på vei ut døren klokken syv på morgenen. Moren til Riccardo kommer heldigvis ikke før senere på kvelden, så vi får hentet og fikset alt vi trenger innen den tid. Jeg må si at jeg egentlig er ganske stresset, for jeg har ingen kontroll på bunaden min (håper mamma har full kontroll). 

Vi hadde egentlig planer om å ha en skikkelig kjærestekveld her i dag, men etter at vi kom hjem fra treningssenteret har det gått i ett her, og jeg tror vi er ganske utslitt begge to. Mulig jeg klarer å tvinge med meg Riccardo på en episode av Vikings. Nå må jeg forte meg å finne på noe før jeg sovner her, ha en fin kveld så hører dere fra meg i morgen tidlig!

– Om du har noen innspill på innlegg du gjerne vil lese, eller har et spørsmål; ta gjerne kontakt på Instagram: Helenehillestad.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg