INFLUENSERNE

Heisann!

Jeg titter bare innom her en liten tur for å informere dere om at dere kan følge hele dagen min i morgen via Snapchat kontoen Influenserne! Det har blitt laget en ny Snapchat konto med masse forskjellige og inspirerende Influensere, og jeg har fått lov til å være med på den! Jeg kommer til å bli å se der flere ganger fremover, så det er bare å legge den til om du vil følge med meg gjennom dagen. 

Jeg håper det går bra med dere, jeg skal oppdatere dere på dagen min senere i dag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg