Influensersnakk

Hei dere!

 

I dag har jeg en gledelig nyhet til dere!  Jeg og en rekke andre nye influensere har startet en felles Snapchat konto der du kan følge oss gjennom våre opp og nedturer. Vi kommer til å dele mye personlig og fra vår hverdag. Det er mange forskjellige spennende personer som kommer til å dele fra sine hverdager, og vi har alle forskjellige interesser. Om du ønsker å følge med på meg har jeg foreløpig blitt satt opp til å ta over for dagen 12.juni. Snapchat kontoen heter:  Influensersnakk

Følg gjerne den for å følge min reise behind the scenes på veien mot mine drømmer. 

Instagram: Helenehillestad

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg