Innkjøp til valpen

Hei dere!

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en liten handletur sammen med den gode venninnen min Andrea! Planen var å få tak i en hundeseng/madrass til å ha i buret, men jeg fant ut at jeg skal se på et annet sted også før jeg bestemmer meg. Jeg fikk kjøpt noen ting som jeg har trengt til hun kommer. Vi var på butikken Buster i Ski som ga fantastisk service! De hadde godt utvalg av alt du kan tenke deg til hund og katt. Jeg gleder meg til å kunne ta med vår hund dit i fremtiden.

Disse drikke/mat skålene hadde jeg sett på nettet fra før av, og jeg elsker de. De er så enkle og fine! Prisen var 199 kr per stykk.

Jeg hadde egentlig ikke lyst til å kjøpe noen leker før Riccardo kommer, men jeg klarte ikke å dy meg da jeg så denne! Prisen var 149 kr.

Denne til når hun begynner å klø i tennene, et skikkelig must å ha. Prisen for denne var 99 kr.

Og til slutt denne søte kurven fra Clas Olson til å ha lekene og bamsene hennes oppi. Jeg er kontrollfreak så det er greit å ha det meste samlet på et sted istedenfor over alt i huset. Jeg likte at den var savner rustikk og enkel, eneste ulempen er at jeg må nok være veldig forsiktig så hun ikke tygger den i stykker. Prisen for denne var 99 kr.

Jeg begynner bare å glede meg mer og mer til å møte henne nå, og jeg vet at Riccardo gleder seg like mye! Siden Riccardo ikke kommer seg til Norge på en stund blir jeg nødt til å dra å møte henne uten han. Jeg vet at han synes det er kjipt, men det viktigste er at vi holder oss friske nå. Jeg skal få møte henne på tirsdag til uken, jeg klarer nesten ikke å vente! Forhåpentligvis får vi tatt henne med hjem rett før jul, tenk å få en så fin julegave da dere!

Ha en fin kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg