Jeg ble ikke med flyet mitt til England

Heihei!

 

Nå skulle jeg egentlig akkurat landet i England sammen med Riccardo, men her sitter jeg igjen i Norge.. Jeg kjørte Riccardo til flyplassen tidligere i dag, men jeg valgte faktisk å bli igjen i Norge noen dager til. Riccardo skal jobbe masse de dagene som kommer, så jeg bestemte meg for at det var hyggelig å tilbringe litt mer tid med venner og familie her. Det å bo sammen i England er helt fantastisk, men det kunne blitt kjedelig med disse 5 dagene alene i leiligheten. 

Uken som kommer tar jeg ganske på sparket, men jeg har store planer om å tilbringe mye av dagene sammen med familien. Jeg er så familiekjær og det å ikke ha muligheten til å se dem når jeg ønsker er noe jeg setter lite pris på, derfor utnytter jeg all den tid jeg kan til å se dem når jeg først er her. 

Det har vært en skikkelig merkelig dag i dag, og jeg går konstant rundt med en følelse av at jeg kunne sovnet når som helst. Jeg var oppe allerede i syv tiden i dag tidlig, men jeg måtte faktisk gå å legge meg igjen.. og der ble jeg liggende helt til klokken tolv. Det er veldig lommert ute, så jeg har en følelse på at det kan ha noe med det å gjøre. Nå skal jeg faktisk legge meg på sofaen å finne en bra film å se på sammen med mamma. Det blir nok til at jeg legger meg tidlig i dag, og det er egentlig helt greit med tanke på at jeg kan få utnyttet dagen i morgen. 

 

Håper dere har hatt en fin dag, så hører dere fra meg i morgen!

Har du noen spørsmål eller innspill på innlegg du gjerne vil lese; ta kontakt på Instagram: Helenehillestad.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg