Jeg føler meg ensom

Hei fine dere!

I går var en veldig tøff dag for meg, for da måtte jeg nok en gang si hade til Riccardo på flyplassen uten å vite når jeg får se han igjen. Etter rundt en måned sammen med hverandre omtrent hvert sekund, føles det plutselig veldig tomt og ensomt å skulle være fra hverandre igjen. Jeg kjenner at jeg er så utrolig avhengig av å ha han rundt meg hele tiden, det er han jeg deler alt med ; alle følelser, tanker og opplevelser. Jeg vet veldig godt at det er bra for oss å få litt tid fra hverandre, men akkurat i det vi er på flyplassen føles det ikke noe hyggelig. Så glad jeg er for FaceTime i disse tider.

I dag har jeg prøvd å holde meg opptatt hele dagen, jeg har vært sammen med niesen og nevøen min. Det gjør meg alltid glad å være med familien min, så det har vært godt med en familiedag med masse liv og røre. Vi har perlet, laget mat, handlet klær og danset masse. De elsker å ha en danselek der man skal være forskjellige ting når musikken stopper, noen ganger tiger andre ganger politi, denne leken slår alltid an. I dag holdt vi på med dette i hvertfall en time, og jeg skal ærlig innrømme at jeg var rimelig sliten etterpå. Jeg liker å tro at jeg er flink til å underholde barna med leker og spill, men jeg bøyer meg virkelig i støvet for alle småbarnsforeldre der ute – dere er helt rå.

Nå skal jeg sette meg ned å jobbe litt ; svare på litt mail osv. så blir det nok tidlig kvelden her i huset.

Jeg håper dere har det bra, og at dere får en super kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg