Jeg svarer på spørsmålene mange lurer på

Hei dere!

Jeg har fått mange av de samme spørsmålene i det siste, og tenkte at jeg like så greit kunne svare på dem her! 

 

Hvordan møttes du og Riccardo?

Vi møttes tilfeldigvis da jeg var på ferie med faren min i Roma! Vi var på den samme baren, og det var faktisk pappa som kom i snakk med han først! Han og kompisen hans kjørte oss hjem til hotellet samme kveld, og han ga meg nummeret sitt! Dagen etter møttes vi for en drink, og tredje dagen var vi på en date. Det var veldig tilfeldig, og utrolig koselig!

Skal du studere eller jobbe i England?

Dette er nok det spørsmålet jeg får mest! Foreløpig er det vanskelig å si hvor lenge vi skal bli boende i England. Riccardo og jeg har planer om å flytte til Italia så fort vi får muligheten, og dette avhenger selvfølgelig av jobben til Riccardo. Vi står på venteliste til å bli flyttet til Roma, og det kan ta alt fra 6 mnd til over 1 år. På grunn av dette har jeg valgt å utsette studering til vi har bosatt oss i Roma. Planen er så klart å studere i fremtiden, men foreløpig fokuserer jeg på å lære meg italiensk. Jeg skal heller ikke jobbe i England.

 

Hva vil du studere?

Dette er noe jeg har tenkt mye på, og jeg har slitt veldig med å bestemme meg! Jeg har allerede gått et halvt år på BI, men det var dessverre ikke noe for meg! Derfor tenker jeg nok at jeg heller vil studere noe jeg synes er gøy fremfor noe bare for pengene. Jeg har vurdert både å studere noe innenfor mote eller journalistikk.

 

Hvorfor blogg? 

Jeg har begynt å blogge rett og slett for å holde alle hjemme i Norge oppdatert på hvordan vi har det! I tillegg så er det utrolig koselig å kunne gå tilbake i senere tid å se på alle minnene fra England! 

Kan du ha en house tour? 

Leiligheten vi bor i nå er leid delvis møblert, nettopp fordi det er usikkert hvor lenge vi skal bo her. Det hadde blitt veldig styrete med flytting om vi måtte selge masse møbler.   Vi har som sagt planer om å flytte til Italia, Riccardo har et hus der som vi tenker å pusse opp,  og da blir det mer aktuelt med housetour! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg