Asiatisk restaurant og nye innkjøp

Heihei! 

 

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en tur i Ski sammen med mamma. Vi ble enige om å møtes der da hun var ferdig på jobb, det var lettere å spise sammen i Ski enn at jeg måtte komme meg inn til byen. Jeg tok bilen inn til ski sentrum i fem tiden for å møte mamma på en asiatisk restaurant som heter Tataki. Vi er veldig glade i å spise der begge to, og vi bestiller ofte sushi hjem derfra. I dag bestilte jeg fritert and med stekte grønnsaker til, og det var kjempe godt! Mamma bestilte diverse sushi, og det så også veldig godt ut. Mamma mente at vi ikke skulle ha dessert, men da måtte jeg protestere, det er jo det beste med å gå ut å spise! Så etter mye overbevisning fra min side endte vi opp med både sjokolade mousse og panna cotta, det var veldig deilig. 

Etter en god middag sammen skulle mamma inn på det store kjøpesenteret for å kjøpe seg nye bunadssko, da hennes ble ødelagt den 17.mai. Og etter to timer og 100 butikker senere kunne vi endelig dra hjem. Vi fikk ikke tak i bunadssko, men både mamma og jeg shoppet litt annet som vi sikkert egentlig ikke trenger. Det blir alltid sånn med oss, haha.. jeg kom over noen sykt søte hårstrikker, og jeg kjøpte tre av dem. Det gjør liksom så mye med en enkel frisyre når man har noen fine hårstrikker eller en enkel hårbøyle. 

Jeg tenkte jeg skulle sette meg ned med mamma å se en film her nå, det er deilig med beina litt høyt etter tråkking sånn en hel dag. I morgen går turen til Miniøya festival, så det blir nok en del gåing i morgen også. 

 

Jeg håper dere har hatt en fin dag og at dere får en fin helg! 

 

Instagram : Helenehillestad 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg