Kreativitet og gamle bilder

God kveld dere!

Jeg håper dere har hatt en like super dag som det jeg har hatt i dag. Brødrene mine og jeg har vært en tur hos pappa i dag for å feire farsdagen sammen med han. Vi pleier vanligvis ikke å ha noe særlig med gaver på farsdag eller morsdag, men vi pleier å samles istedenfor. Men i år kunne jeg ikke dy meg da jeg ved en tilfeldighet kom over et lignende kort på nettet :

 

 

Kortet ble en suksess, og pappa ble super glad! Virkelig å anbefale til bursdag eller jul til en pappa eller mamma som har alt!      Vi har kost oss med fantastisk finnbiff som broren min lagde til oss i dag. Til dessert ble det servert hjemmelaget brownies og sjokoladepudding, som jeg selvfølgelig spiste alt for mye av. Jeg tror at jeg bare har smakt på Toro brownies før, så jeg har ikke visst hva jeg har gått glipp av før nå – den hjemmelagde var altså 1000 ganger bedre! Jeg klarte å lure med meg noen stykker hjem også, så du skal ikke se bort i fra at jeg tar et til i kveld, haha. Det var koselig å være samlet med familien, det er ikke så ofte vi har tid og mulighet alle sammen.

Etter at jeg kom hjem har jeg tittet i noen gamle album som vi hadde i et skap her. Jeg elsker å se på gamle bilder og tenke tilbake på alle de gode minnene vi har. Jeg har ledd så mye av hvordan det var jeg kledde meg før, altså..

 

Fine pappaen min!

Nå skal jeg prøve å redde huden min med en god ansiktsmaske. Jeg skjønner ikke hvorfor, men huden min har blitt så fæl og nuppete de siste dagene. Jeg har prøvd å rense og bruke god krem, men det ser ikke ut til å gjøre huden min noe bedre. Sminken bare glir av og jeg har fått en del urenheter de siste dagene. Jeg kan ikke skjønne at det er noe jeg spiser som går utover den heller, bortsett fra all kaken i dag da, hehe. Jeg tenker å vaske alle sminkekostene mine i morgen også, så får jeg håpe det hjelper!

Ha en fin kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg