Jeg må lære meg å være alene

Heihei!

 

For en lang dag dette har vært.. Hos oss startet dagen nemlig allerede klokken seks i dag tidlig! Planen var vel egentlig å ta imot alt av møbler i dag tidlig sammen, men Riccardo ble nødt til å dra på jobb. Det løste seg heldigvis! Vi har en veldig snill resepsjonist her som hjalp meg med alt av de varene som kom. 

I dag har jeg også prøvd å pakke ut av koffertene mine, men jeg har med meg alt for mye klær til å få plass i de skapene vi har oppe nå. Jeg fikk ikke gjort så mye mer i leiligheten, og for å få tiden til å gå bestemte jeg meg for å gå en tur. Det var deilig å få litt frisk luft, og jeg endte faktisk opp med å gå i over to timer. Jeg var også innom en koselig kafe rett bortenfor leiligheten!

Jeg kan merke godt at jeg ikke er vant til å være alene.. Herregud, så rart det var å være en hel dag uten noen å skravle med. Jeg har kjedet meg såå mye, men det er nok bare sunt at jeg øver meg på å finne på ting alene av og til.. Det skal bli godt å få internett i leiligheten, da går nok dagene alene litt fortere.

Etter at jeg kom hjem fra turen har jeg ikke gjort mye.. Jeg har bare tatt meg et langt bad, og laget meg en enkel middag. Det er så kjedelig å lage god mat når det bare er jeg som skal spise.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg