Kveldsoppdatering fra oss

Heihei!

I dag har jeg hatt en skikkelig slapp dag hjemme med Nala. Hun var helt klart utslitt av dusjingen i går! Hun sovnet som en stein i armene mine da jeg tørket henne i går kveld, og våknet ikke før jeg vekket henne klokken syv i dag tidlig. Etter en rask tur ut og en lynrask frokost, sovnet hun igjen i flere timer. Jeg utnyttet tiden til en treningsøkt, frokost og rakk faktisk å se nesten to filmer før hun våknet igjen. Jeg ble nesten litt bekymret for at hun sov så voldsomt mye, men det virker som om hun er kvikk igjen nå.

Da jeg satt å så på film fikk jeg en intens lyst på godteri, og ransaket hvert eneste skap og hver eneste skuff på kjøkkenet. Altså, du vet den følelsen av å bare måtte ha noe søtt. Den følelsen var helt ekstrem i dag. Det eneste jeg fant var en uåpnet boks med pepperkaker, så jeg klarte å stappe i meg en halv boks! Det kunne jeg angre på i ettertid, fy søren så kvalm jeg ble – haha!

Nå tenkte jeg at jeg skulle legge meg å lese litt i boken min, og forhåpentligvis bli skikkelig uthvilt til jobb i morgen tidlig. Da skal Nala til mormor og morfar en tur, så da vet jeg at hun kommer til å kose seg masse! Det var bare en rask liten kveldsoppdatering fra oss i dag. Vi kommer sterkere tilbake i morgen!

Håper alt er bra med dere, og at dagen deres har vært super! Ha en fin kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg