Full kollaps

Hei!

Akkurat nå stikker jeg bare innom en rask tur for å oppdatere dere! Akuratt nå ligger rett ut på sofaen med beina høyt. Det er faktisk første gangen jeg setter meg ned siden jeg stod opp i dag tidlig. Alt har bare gått i ett hele dagen, så nå kjenner jeg at det skal bli godt å ikke gjøre så mye mer i kveld.

Dagen startet med en rask tur med Nala før jeg skulle kjøre Riccardo til flyplassen. Det var så rart å kjøre han i dag, vi var ikke triste for å reise fra hverandre, bare glade. Det er nemlig fordi at neste gang vi sees så bor vi sammen i Italia. Det er ganske gøy å tenke på!

Etter et par ærender på vei hjem fra flyplassen tok jeg turen innom valglokalet her for å stemme. Jeg var litt redd for at det skulle være lang kø, men jeg var visst den eneste som hadde tenkt til å stemme akkurat da, så det var gjort på bare noen minutter!

Så var det tid for å ta med Nala til dyrlegen for siste runde med kur før vi reiser nedover. Det gikk veldig fint, og hun fikk selvfølgelig et stort tyggeben i premie! Jeg tenkte at dette benet skulle vare lenge, men det ble borte i en fei!

Vi rakk en god runde i skogen i dag også, det var et deilig avbrekk fra alt annet som måtte gjøres! Nala har blitt en reser på å gå uten bånd, og er bare så flink til å komme på kommando nå. Jeg ble faktisk skikkelig overrasket i dag, da vi møtte på noen valper som lekte i skogen. Jeg var sikker på at Nala kom til å spurte bort dit for å bli med på leken, men hun satt seg bare rett ned å ventet på at jeg skulle gi henne klarsignal for å bli med. Det er jeg veldig lettet over.

Nå skal jeg sette på en film her, å virkelig nyte denne kvelden! Jeg håper du har hatt en fin dag, og får en fin kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg