Lago di Nemi

Hei fine dere!

Nå skal jeg gi dere et tips om et sted å besøke som kanskje ikke de fleste vet om når de reiser til Roma. Like utenfor Roma sentrum finnes det en liten innsjø som heter Lagt di Nemi. Ved denne innsjøen er det en fantastisk liten italiensk by i fjellsiden som heter Nemi. Byen er kjent for fantastiske kaker med jordbær, og for sine utrolig sjarmerende små gater. I dag tok en venninne meg med dit for å ha en liten gåtur og selvfølgelig en liten kake. Jeg har aldri vært her tidligere, men nå er jeg helt overbevist om at dette er et av de fineste stedene jeg har vært noen gang. En så romantisk plass, og så idyllisk.

 Jeg er så takknemlig for at jeg fikk sett denne fantastiske lille byen, og jeg anbefaler deg å ta en tur hit om du er i Roma.

I morgen har selveste Nala bursdag, og jeg tenker å ta henne med til den nydelige parken i Vivaro. Hun likte seg så godt der, så det synes jeg hun fortjener på bursdagen sin. Tenk det – Nala har blitt et helt år! Hvor ble det av den lille valpen som jeg hentet lille julaften? Hun er så fin og god, vi kunne ikke vært mer heldige! Akkurat nå ligger hun helt utslitt i sengen sin etter den lange gåturen vår i vakre Nemi. Jeg skal fortsette med klesvask og tenker at jeg skal få med meg litt tv før jeg går å legger meg. Jeg ønsker dere en strålende kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg