Smoothien som reddet dagen

Heihei!

Jeg er fortsatt i sjokk over at så mange av dere leser bloggen min, det er så hyggelig! 

I dag hadde jeg en ekstremt rolig start på dagen, jeg har bare sløvet rundt egentlig! Vi dro ganske tidlig til det nye treningssenteret, vi var jo så ivrige på å teste det ut. Jeg dro med meg en banan i all hast i håp om å få spist den på vei bort. Det ble mye kaos med at vi skulle kjøpe nytt treningsutstyr på veien, og den frokosten min gikk helt i glemmeboka. Vi fikk tak i ny treningsbag, både til meg og Riccardo, etter dette dro vi for å trene! Det ble mest løping på meg i dag, og jeg var midt i treningsøkten da jeg ble helt svimmel og rar.. Jeg skjønte ikke hva det kunne være og det ga seg ikke, men jeg var fast bestemt på å fullføre økten. Det ble til slutt så ille at jeg holdt på å besvime der jeg løp, så vi bare fant ut at vi bare måtte avslutte da. Vi satt oss litt i restauranten nedenfor, og det var da jeg kom på at jeg fortsatt ikke hadde spist frokost! Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan jeg kan glemme sånne ting. Jeg blir nok ganske fort distrahert av alt rundt meg.. Vi endte hvertfall opp med å kjøpte tidenes beste salat og en utrolig god smoothie, da var dagen reddet!

Ellers har jeg har jobbet litt med et blogginnlegg jeg tror dere kommer til å like, som skal ut senere i uken!

Vi har fortsatt ikke spist middag, så nå har jeg sendt Riccardo ut for å få tak i noe mat til oss!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg