Lykkefølelse

Heihei!

I disse dager går jeg gjennom mye følelser hver dag angående flyttingen. Det er rart hvordan jeg kan gå fra å bare glede meg og se det positive, til å bli trist og usikker på om det er rett valg for meg. På dagene jeg er litt nedenfor så prøver jeg å tenke på hvor glad jeg er for at jeg har denne muligheten, og ikke minst at det tross alt bare er en liten flytur hjem til Norge. Heldigvis er det mer av de gode dagene enn de dårlige. I dag har jeg bare gledet meg og hatt en sånn lykkefølelse i kroppen som jeg ikke helt kan forklare. Det er nesten som å ha sommerfugler i magen, sånn som man har når man er skikkelig forelsket. Jeg har tenkt mye på hvor gøy det skal bli å få besøk fra Norge, og at jeg gleder meg til å kunne varte opp for gjestene våres. Tenk så deilig det blir å ha et sted som er vårt, som vi kan invitere til!

 

Bortsett fra å bare gå rundt i en lykkeboble å tenke på hvor fint det blir i Italia, så har jeg vært litt effektiv i dag også. Mye av dagen har gått til husvask. Jeg har også gått en fin tur med mamma og Nala i skogen, det var skikkelig deilig! Det har jo vært veldig varmt i dag, så Nala klarte faktisk å lure inn et lite bad på turen. På et tidspunkt vurderte jeg faktisk å hoppe uti selv, for det så så deilig ut, men jeg fant ut at det var best å spare det til en annen gang. Nala var strålende fornøyd etterpå og har tatt det helt med ro inne i skyggen resten av dagen.

 

Nå på kvelden har vi vært på en fin middag hos tanten min og mannen hennes. Der har vi spist alt for mye god mat, og kom nærmest rullende hjem – hehe. Det var veldig koselig å være sammen med dem igjen, og jeg vet at jeg kommer til å savne dem masse når jeg flytter. Det er godt at det bare er en kort flytur hjem til Norge.

Jeg håper dere har hatt en strålende dag, og får en god kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg