Mat fra Ikea, og gripende podcast

I dag var det ekstremt tungt å stå opp, og jeg våknet faktisk ikke før elleve.. Riccardo og jeg har fått helt hekta på et Super Mario spill som han hadde med seg fra Italia. Det var skikkelig moro, og vi spilte helt til klokken tre i natt! 

Som om ikke vi fikk med oss nok ting på Ikea på søndagen, bestemte vi oss for å tilbringe enda noen timer der i dag. Vi måtte ta turen uansett på grunn av noen lamper vi aldri fikk med oss sist, og det kommer nok ikke som et sjokk på dere at vi klarte å fylle opp bilen med ting og tang igjen. Vi fikk med oss alt fra en kommode til mat. Jeg har lett over alt på alle matbutikker her i England etter brun saus i pulver variant, uten hell noe sted.. Men der, på Ikea fant jeg det endelig! Jeg hadde aldri trodd at JEG skulle være så glad for å finne brun saus i hele mitt liv, haha. Vi dro såklart med oss kjøttboller, sprøstekt løk og masse annet som vi ikke har sett i andre butikker her.

Bortsett fra dette har vi gått en lang tur og nytt det gode vår været! Det er meldt masse regn fremover, så vi prøver å nyte solen mens vi kan. Været i England har vært over all forventning så langt, så vi krysser fingrene for at det ikke bare blir regn fremover..

Jeg kom tilfeldigvis over en podcast som traff meg skikkelig i hjertet, Koht vil leve. Den følger komiker og programleder Christine Koht på reisen med oppturer og nedturer i behandlingen av kreft som hun fikk påvist i november i fjor. Det var umulig å skru av, og jeg har hørt på alle de 4 episodene som er lagt ut så langt. Den er virkelig rørende, og er absolutt å anbefale alle å høre på. 

Nå har vi planer om å nyte fredagen for fullt med en god flaske rødvin og film! Jeg ønsker dere alle en strålende kveld, og en god helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg