Migrene og skal vi danse repriser

Hei fine dere!

Akkurat nå ligger jeg rett ut i sengen med lyset av og vinduet på vidt gap. Jeg har kjent det siste døgnet at jeg har hatt en liten hodepine, men i dag smalt det skikkelig. Jeg har ligget på sofaen helt frem til nå å sett på skal vi danse sesong 2019. Jeg fikk ikke med meg så mye av norsk TV da vi bodde i England i fjor, så det har jeg fått tatt igjen i dag. Jeg blir så irritert på meg selv når jeg bare ligger på sofaen hele dagen, og ikke minst rastløs. Jeg hater å føle at jeg kaster bort dagene mine sånn, men i dag var det nok det lureste for at hodepinen skal gå bort fort.

Det blir dessverre ikke noe langt blogginnlegg fra meg i dag, men jeg håper dere får en strålende helg, så oppdaterer jeg dere heller i morgen igjen!

2 kommentarer
    1. God bedring!

      Du gjorde det rette, de fleste klarer ikke å fungere under et migreneanfall – og hvile er viktig for hjernen.

      Håper du har en god lege som hjelper deg med hodepinen din. Hvis du har hodepine 3 dager i måneden eller mer, er det lurt å snakke med legen om forebyggende behandling. Det kan hjelpe deg til færre hodepinedager, og hindre at du blir verre over tid.

      1. Tusen takk!
        Foreløpig skriver jeg en oversikt over de dagene jeg har det, så skal legen min ta en titt på det for meg. Tusen takk for tips!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg