Min dag i bilder, haier og London eye

Heisann dere!

Nå er det ganske sent her, og vi har akkurat kommet hjem fra en herlig fransk restaurant her i Chelmsford! Dagen har vært helt fantastisk og vi har koset oss masse! Jeg har tatt sikkert 300 bilder i dag, så i dette innlegget skal dere få følge dagen min gjennom bildene mine! Vi har vær i London på London eye og akvarium! 

Etter en tur med London eye tuslet vi videre mot mitt favoritt akvarium her i London! 

De neste bildene er faktisk skikkelig morsomme, for jeg hadde satt meg ned for å posere for bildene da jeg hører noen skriker og peker bak meg! Uten at jeg har noen anelse kommer den største av rokkene i en rasende fart rett bort til ansiktet mitt, og i det jeg snur meg er den seriøst bare noen centimeter unna meg! Jeg hadde hjertebank i sikkert en time etterpå haha..

Den flotte franske restauranten, vi skal helt klart tilbake hit! 

Det var noen av mange bilder fra min dag, nå skal vi hive oss på litt kortspill her! Ha en fin kveld, så hører dere fra meg i morgen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg