Mine favoritter

Hei dere!

Jeg så gjennom arkivet mitt fra et år tilbake å så at jeg hadde laget et morsomt innlegg om diverse av mine favoritter, så da tenkte jeg at det hadde vært gøy å gjøre igjen. Fortell meg gjerne om du har noen av de samme, eller kanskje noen andre favoritter enn meg!

Favoritt parfyme – Chloe Love Story. Funfact; denne parfymen kjøpte jeg faktisk for første gang på flyplassen på vei til Roma i 2017, da jeg møtte Riccardo for første gang. Kanskje det er derfor vi er så glade i den begge to?

Favoritt matrett – Jeg tror alle som kjenner meg vet at jeg ELSKER pasta, haha. Soleklar vinner.

Favoritt drikke – Sjokolade melk. Det er seriøst noe av det beste jeg vet.

Favoritt hobby – Hm, jeg går ganske ofte inn i perioder der jeg er veldig glad i å gjøre en ting, men så blir jeg lei etter en stund å da går jeg over i noe annet. Så mine hobbyer endrer seg ofte, men kommer ofte tilbake igjen. Akkurat nå maler jeg en del.

Favoritt farge – Blå

Favoritt sted –  Det er noe magisk med det stedet man har vokst opp, man kjenner seg aldri så hjemme som der. Jeg føler at jeg kjenner hvert eneste tre og hver eneste stein rundt det huset, så det var veldig trist å skulle gi slipp på det når vi solgte det i 2018.  Riccardo og jeg har snakket om at vi veldig gjerne skulle kjøpt det tilbake en dag om vi får muligheten.

Favoritt dyr – Hund. Det kommer sikkert ikke som et sjokk etter at jeg omtrent ikke har skrevet om noe annet de siste ukene, hehe. Jeg er egentlig veldig glad i de fleste dyr, de gjør meg rolig og glad.

Favoritt årstid – Siden jeg er så veldig glad i julen veier det veldig opp for å velge vinter, men jeg liker lange varme sommerdager best.

 

Favoritt app – Akkurat nå har jeg begynt med en ny app som heter Duolingo for å lære meg italiensk. Virkelig å anbefale om du skal lære deg et nytt språk! Den er helt gratis, og lærer bort på en morsom måte.

Favoritt merke – Dior.

Favoritt klesbutikk – Gina tricot, Zara, Nelly og Nakd som jeg kommer på i farten. Jeg handler ofte klær når jeg er ute å reiser, så mye av klærne mine husker jeg ikke helt hvor jeg har kjøpt.

Favoritt spill – Vi har et skikkelig morsomt brettspill her hjemme som heter word fight, det er nesten litt som Scrabble bare med en morsom vri. Vi er jo veldig glade i å samle familie og/eller venner for å spille brettspill sammen, så vi har ganske mange morsomme spill. Kanskje jeg skal lage et eget innlegg med noen anbefalinger på brettspill?

Hva er dine favoritter?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg