Mine favoritter

Jeg er den type menneske som i perioder blir helt avhengig av en sang og kan høre på den sikkert 50 ganger uten å bli lei. Etter en stund er jeg så lei av sangen at jeg ikke orker å høre på den på lenge etterpå.

 Er jeg den eneste som er sånn?

Uansett tenkte jeg at jeg skulle fortelle dere om mine favoritter akkurat nå!

Favoritt film – Pretty woman, helt klart! Denne filmen kan jeg faktisk se sikkert 50 ganger til uten å gå lei. 

Favoritt serie – Riccardo og jeg har en greie med Vikings, vi ser alltid på denne serien sammen så da må den kapre første plassen. Ellers ser jeg ikke så mye på serier faktisk, men jeg elsker også Frustrerte Fruer.

Favoritt mat – Haha, jeg tror alle som kjenner meg vet at jeg ELSKER pasta. 

Favoritt drikke – Jeg er egentlig ikke så glad i brus og drikke med kullsyre generelt, så jeg drikker mye vann. Men jeg drikker mye melk også, Riccardo mener at jeg drikker mer melk enn noen andre han kjenner.

Favoritt sang – Hmm, jeg tror faktisk ikke jeg har en favorittsang. Det endrer seg hele tiden. 

Favoritt bok – Jeg holder på med en ganske spennende krimbok om dagen, så for øyeblikket er det min favoritt. 

Favoritt by – Roma, 100%

Favoritt blogger – Jeg har lest Caroline Berg Eriksen sin blogg så lenge jeg kan huske! Jeg tar alltid en titt innom hennes blogg. 

Favoritt dings – Jeg er kjedelig og sier mobilen min. 

Favoritt app – Instagram! Jeg blir så inspirert av å bla nedover på Instagram, jeg sjekker den sikkert 10 ganger daglig. 

Favoritt merke – Dior. 

Favoritt butikk – I Chelmsford er det ikke så mange butikker som det er i sentrum av London, så jeg må nok få tatt meg en tur inn en dag. Det er alikevell to butikker jeg alltid er innom her og det er Topshop og New look.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg