Tidlig morgen, og bilder av leiligheten

Hei, og god morgen!

 

Her startet dagen klokken syv i dag tidlig, Riccardo dro på jobb, og jeg har tatt det helt med ro. Jeg elsker å stå opp tidlig selv om jeg ikke har noen spesielle planer, det er jo så deilig å føle at man utnytter dagen. Det er spesielt deilig nå som det er så fint vær ute! Jeg har allerede hatt tid til å rydde litt her, vi får nemlig besøk av noen som skal ta bilder av leiligheten i dag for evt utleie senere. Jeg er ikke helt sikker på når de kommer i dag, for noe tidspunkt har de egentlig ikke gitt. Det er litt dumt at man ikke får noe konkret tidspunkt for jeg må virkelig en tur på butikken for å kjøpe drikkevann, håper ikke det er lenge jeg må sitte her uten.

I går tidlig våknet jeg i sjokk over at Riccardo plutselig kom inn døren, han skulle jo egentlig vært på jobb hele dagen. Jeg begynte å tenke på om jeg hadde sovet og kastet bort hele dagen, men heldigvis ikke! Han hadde bare vært borte i 1 time, men da han kom på jobb fikk han beskjed om at de hadde gitt han feil dag og at han kunne ta seg fri den dagen. Det ble jo utrolig hyggelig for meg, og vi fikk virkelig utnyttet den fine solskinnsdagen sammen. Vi startet dagen med en kopp kaffe og en muffins på en nydelig liten kafe rett ved leiligheten. Der fant vi oss et bord i solen, og ble sittende i noen timer. Vi har ikke noen balkong i leiligheten, så det var deilig å sitte der en stund. Etter det gikk vi oss en lang tur, og det ble selvfølgelig noen turer innom noen butikker. Jeg fant et nydelig hvitt skjørt som jeg lurte på om jeg skulle kjøpe meg, men jeg ble litt usikker og endte opp med å ikke kjøpe det. Det er noe jeg angrer på i dag, så jeg må nok ta meg turen bort etterpå for å kjøpe det.

Nå skal jeg hive meg rundt å begynne på litt frokost her! Ha en fin dag, så hører dere fra meg senere!

Om du har noen innspill på innlegg du ønsker å lese, eller et spørsmål; ta kontakt på Instagram : Helenehillestad

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg