Museum og alt for mye mat

Heisann!

 

Nå er det ganske mye sen blogging fra meg om dagen, og det er rett og slett fordi vi gjør så mye gøy at jeg ikke har tid før vi kommer hjem på kvelden. I dag har vi blant annet vært på viking museumet på Bygdøy sammen med mamma. Riccardo og jeg har vært der en gang tidligere, men det var gøy å ta turen igjen i dag. Jeg synes historie er så utrolig spennende, og jeg har alltid vært ekstra interessert i vikingtiden av en eller annen grunn. Etter turen på viking museet hadde vi en liten lunsj pause på restauranten “Hjemme hos svigers”, de andre spiste bare en liten kake hver, men jeg var så sulten at jeg endte opp med å bestille en stor pastarett – det var kjempe godt. 

Vi har vært på en liten shoppingrunde i Oslo i dag også, men jeg kom aldri helt i shopping modus, så det ble ikke noen nye innkjøp i dag. Nå har vi nettopp kommet hjem fra en skikkelig god middag på en rimelig nyåpnet restaurant i Ski No.4, maten var himmelsk og jeg føler meg faktisk så mett at jeg er helt uvel. Det har vært en kjempe fin dag sammen med Riccardo, moren hans, mamma og broren min! Nå er planen å legge beina høyt, og bare slappe av! Det har vært mange innholdsrike dager, så nå skal det bli godt å ta det helt med ro. Tenk at man kan bli så sliten av å være på “ferie”. 

Ha en fin kveld dere, så hører dere fra meg i morgen!

– Om du har noen innspill til innlegg du gjerne vil lese, eller et spørsmål; ta kontakt på Instagram: Helenehillestad.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg