Nala 1 år!!

Hipp hurra for den fine, rare, søte, smarte og snilleste hunden jeg vet om!! Tenk at den lille valpen som jeg plukket opp på lille julaften i fjor, allerede er blitt et helt år! Jeg kan ikke skjønne hvor tiden har blitt av.. Nala kom inn i livet mitt på en tid hvor jeg virkelig trengte den nærheten og tryggheten som hun har gitt meg. Hun har hjulpet meg gjennom veldig mye, og jeg er så evig takknemlig for at jeg har fått æren av å være hennes “hundemamma”.

Helt siden dag en har hun overrasket meg med hvor lett hun lærer nye ting, og hvor flink hun er til å tilpasse seg nye situasjoner. Hun har måttet være med på flere flyttinger i forbindelse med at vi har hatt vannlekkasje hjemme, og at vi flyttet til Italia. Nala har taklet dette bedre enn jeg noen gang kunne trodd. Så lenge hun er med mammaen sin så klager hun aldri på noen ting. Hun er faktisk så flink til tider at vi nesten får litt dårlig samvittighet.

Nala er ekstremt viktig for meg, mye mer enn jeg noen gang kunne forestilt meg. Hun er en skikkelig stor trygghet for meg, og hun har lært meg så mye allerede. Jeg er så heldig som har fått henne i livet mitt! I dag skal vi feire Nala med tyggebein, nye leker og en lang tur i favoritt parken hennes her i Italia. Gratulerer ned dagen til fineste Nala!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg