Nala til dyrlegen igjen

Heisann!

For en hektisk uke dette har vært! I dag startet vi dagen med elektrikere på døren klokken 08, og etter det har dagen gått i ett. Etter at elektrikerne hadde fått opp de nye stekeplatene våres måtte vi en tur på IKEA for å kjøpe nye kasseroller og stekepanner som fungerer på den nye typen stekeplate som vi har nå. Jeg har aldri opplevd noe lignende som trafikken i Roma to dager før jul. Det er som om alle bare plutselig får fullstendig panikk, og det er ulykker og bulker på hver eneste vei vi kjører på. Det er faktisk så mye kø og kaos på veiene at vi kvier oss for å måtte kjøre til matbutikken. Nok klaging nå, alt gikk fint med oss, heldigvis.

Senere i dag fant vi ut at Nala har fått ørebetennelse igjen, stakkars. Så da fikk vi tatt henne med til veterinæren også. Hun er så søt, hun vet på en måte at det er synd på henne når vi drar dit, så hun har vært ekstremt kosete nå etter at vi kom hjem. Forhåpentligvis er betennelsen over iløpet av en uke!

I morgen skal vi ta frem julestrømpene våres imens vi pynter pepperkakehuset som vi holder på å lage akkurat nå. Det har liksom blitt vår greie å ta frem strømpene på lille julaften, det er like koselig hvert år! Riccardo fyller min julestrømpe med noen gaver og godteri som han vet at jeg liker, og jeg fyller hans. I år har Nala vært så heldig å få julestrømpe fra dyrebutikken som vi er så ofte på, så jeg er ganske sikker på at hun synes det er like koselig!

Jeg håper dere har hatt en strålende dag, og får en super koselig kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg