New in

Hei dere!

 

For å være ærlig med dere har jeg vært skikkelig stresset i dag. Riccardo fikk som skrevet tidligere beskjed om å fly fra Irland i dag, og sove over en natt. Det de ikke hadde regnet med var den fryktelig stormen som foregår der akkurat nå, vi sjekket på været før han dro, og det var så mye vind at Riccardo allerede da kunne fortelle at de ikke kom til å lande på den flyplassen de egentlig skulle til. Like vell ville de at han skulle komme seg dit for å fly det flyet han skulle – det skjedde ikke. Flyet kunne selvfølgelig ikke lande der de skulle, og Riccardo sitter nå fast i Dublin, og flyet han skulle jobbe på blir kansellert.. Jeg er helt ærlig bare glad for at han er trygt nede på bakken, og ikke midt i det fæle uværet. 

For å tenke på noe annet gikk jeg meg en runde i byen, og jeg oppdaget noen kjempe fine nye butikker i dag – så det ble selvfølgelig litt shopping. Det kommer et eget innlegg med innkjøpene mine i slutten av måneden, men her er en liten smakebit fra denne dagen.

Jeg ELSKER de nye skoene jeg fant i dag, det er akkurat noe sånt jeg har sett etter, og tenker de kommer til å passe perfekt med en hvit sommerkjole jeg har. Jeg har også helt dilla på hårbøyler om dagen, så jeg fikk med meg to søte fra Primark! Den hvite t-skjorten måtte jeg også bare ha, så enkel, men så søt. Og til slutt noen søte øredobber, som jeg bare måtte ha.

Nå har jeg hivd i meg en pizza her, og er klar for å sette meg ned for å øve litt på italiensken igjen. Jeg håper inderlig at de får sendt Riccardo på første fly hjem igjen, så kanskje jeg slipper å tilbringe hele kvelden alene. 

 

Ha en fin helg dere!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg