Ny bil?

Heihei!

I skrivende stund sitter jeg her med beina høyt i sofaen sammen med Riccardo. Vi er nettopp ferdig med å se vår andre film for kvelden. I kveld har vi ikke gjort annet enn å bestille hamburgere fra den beste hamburger restauranten her i Chelmsford, spist potetgull og ligget på sofaen – så deilig! Jeg elsker å slappe av som dette av og til, og jeg er såå heldig som har Riccardo å gjøre det sammen med! 

MEN i dag har vi nemlig gjort noe mye mer spennende enn å ligge på sofaen – vi har prøvekjørt noen biler som vi har lurt på å kjøpe for å ha her i England! Vi så på flere på nettet tidligere, og i dag dro vi for å se på dem. Riccardo ville se på en Porsche, og jeg ville se på en Jaguar som jeg syntes så veldig fin ut. Jeg vet ikke stort om biler, så jeg tror ikke jeg var til så stor hjelp i dag, men jeg er jo veldig flink til å si ifra om de ser fine ut – haha. Uansett endte vi opp med å finne to favoritter som vi skal tenke litt på til mandag. Jeg gleder meg såå mye! Begge bilene er selvfølgelig brukt, vi måtte ty til den løsningen siden Riccardo sin bil må kjøres tilbake til Italia på grunn av regler om å ha utenlandske skilter i England. Så da tenkte vi: hvorfor ikke kjøpe en litt kul bil og ha det litt gøy når først er her! Det er selvfølgelig Riccardo som bestemmer hvilken bil vi ender opp med, selv om jeg heller mest mot en ganske fin og rimelig nesten ny Jaguar! 

Etter turen til bilforhandleren gikk vi en runde i byen, der vi selvfølgelig endte opp med å shoppe litt : i dag var det sminke. Etter dette fikk vi skikkelig lyst på en kald frappe hver i varmen, men til vår store fortvilelse fant vi ut at de hadde stengt Starbucksen vi alltid går på! Da måtte vi plutselig finne noe nytt, og endte opp med å få en skikkelig positiv overraskelse. Det var en liten søt stand midt i gå gaten som lagde kaffe etter ditt ønske, det vil si at vi valgte smak på bønnene og sirup osv. Riccardo valgte en kokosnøtt smak og jeg valgte sjokolade, fysøren så godt det var! Dit skal vi gå neste gang også! 

Alt i alt har dette vært en strålende dag, og jeg gleder meg masse til å se hvilken bil Riccardo velger å kjøpe! Nå ser jeg at klokken allerede er over ett her, så nå må vi faktisk legge oss snart..

 

– Jeg håper dere har hatt en fin lørdag, så hører dere fra meg i morgen

Om du har noen innspill til innlegg du gjerne vil lese mer av, eller bare et spørsmål: Ta kontakt på Instagram HeleneHillestad.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg