Ny lockdown, alene

Hei og god morgen!

Nå har jeg endelig kommet meg ut av sengen, for i dag sov jeg skikkelig lenge. Jeg hadde egentlig mange planer i dag, men det ser ut til at det ikke blir noe av noen av dem.. Etter å ha sett de nye corona tiltakene ble jeg egentlig litt lei meg og glad på samme tid. Jeg er glad fordi jeg synes det er viktig at vi blir kvitt problemet før vi åpner helt opp igjen, men jeg ble lei meg fordi jeg vet at dette vil si at Riccardo og jeg ikke kan se hverandre på lenge. Riccardo er i England akkurat nå, og planen var at han skulle komme hit etter jobb. Sånn blir det nok ikke, de nye reglene sier at man må være minst 10 dager på coronahotell om man kommer fra et annet land uten fast adresse i Norge. Det vil si at det er så og si umulig for han å komme hit mellom hver gang han jobber. Jeg er litt engstelig for å være lenge fra han, vi har aldri vært mer enn 1 mnd fra hverandre før. Forhåpentligvis klarer jeg å fylle dagene med ting så jeg glemmer tiden litt.

Nå tenker jeg å fyre i peisen, lage meg en god frokost og fortsette på strikkeprosjektet mitt. Det er jo egentlig godt med en rolig dag hjemme også.

Jeg håper dere holder dere friske, og har en fin dag videre!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg