Nye negler, og gave fra Riccardo

Hei dere!

 

Jeg er så glad nå, vi har nettopp kommet hjem fra en skikkelig koselig dag i byen i Chelmsford! Det regnet så og si i hele dag, men vi har hatt det så koselig sammen! Jeg startet dagen med en kjapp tur til neglesalongen jeg bruker her, de er helt fantastiske og veldig flinke! Jeg endte opp med litt spissere og lysere rosa negler denne gangen, vi har allerede avtalt at hun skal gjøre noe kult med neglene neste gang, glitter og mulig noe mønster! Det er så deilig å få fikset neglene, jeg føler meg liksom ikke vell stelt uten neglene mine. Det regnet så mye når jeg skulle gå ut fra neglesalongen at jeg ble klissvåt av den lille gåturen tilbake til leiligheten, paraplyen hjalp ikke litt engang.. helt typisk.. 

Etter en times tid med rydding i leiligheten bestemte Riccardo og jeg oss for å komme oss ned til byen igjen for å fikse en liten overraskelse for pappa som kommer på besøk fra Norge i morgen. Han hadde bursdag i april, så ha må selvfølgelig feires skikkelig. Etter det tok vi en liten tur innom frisøren, ikke for meg denne gangen. Riccardo trengte virkelig en klipp, og jeg hadde sett en veldig søt salong som het The men`s salon, så da ble det er rask tur innom der også. Resultatet ble kjempe bra, og jeg synes han ble kjempe fin! Jeg fikk også et nydelig halskjede som jeg ble helt forelsket i av Riccardo, han er så snill mot meg! 

Som alltid ble det er rask tur innom Starbucks før vi tok turen til restauranten vi hadde booket et bord på, Vi hadde egentlig booket til senere i kveld, men vi var rett og slett så sultne at vi bare måtte spise. De hadde heldigvis et ledig bord i et koselig hjørne, så vi ble sittende i en del timer faktisk. Vi spiste tre nydelige retter, og vi skal garantert tilbake dit senere. 

Nå sitter Riccardo med jobb, så jeg lurte på om jeg skulle ta meg et langt bad. Det å ha badekar er skikkelig undervurdert. Nå som jeg er vandt til det både i Italia og i England vet jeg faktisk ikke hvordan jeg klarte meg uten i Norge. Vi skal tidlig opp i morgen, så det blir nok ikke sene kvelden på oss i dag, men vi snakket om å muligens se en episode av Vikings sammen før vi legger oss. 

Jeg håper dere har hatt en fin dag, så snakkes vi i morgen!

Om du har noen innspill til innlegg du gjerne vil lese, eller du har noen spørsmål ; ta kontakt på Instagram: Helenehillestad.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg