Nyttårsaften

Hei fine dere!
Det er så rart å tenke på at det er siste dagen i 2021 allerede, hvor har dette året blitt av? Jeg kan ikke skjønne hvordan tiden har gått så fort. 2021 har vært et ganske vanskelig år for meg, i likhet med 2020. Jeg tror vi alle kan skrive under på at vi er ganske lei av korona akkurat nå. Vi har hatt mye motgang i disse to årene, men dette har også ført til at vi har kommet nærmere hverandre enn noen gang før. Vi har nok lært mye av disse årene som vi kommer til å ta med oss resten av livet. For det påvirker oss nok mer enn vi selv forstår, både på godt og vondt.

Jeg håper og ber om at 2022 skal bli et år med god helse, mer frihet og at vi endelig kan bli ferdige med huset vårt her i Roma. Jeg håper at jeg kommer til å integrere meg fint i Roma, og å begynne å skape et nettverk rundt meg her. Det er viktig. I tillegg til dette håper jeg at vi kan får orden på problemene som har kommet i 2020/2021, sånn at vi kan leve mer bekymringsfritt.

I kveld skal vi feire veldig rolig her hjemme for å gjøre det mest mulig normalt for Nala. Vi har ordnet pizza og rødvin, og tenker faktisk å sette på en film som vi kan kose oss med i kveld. Nala har vært ute i hele dag, så hun er nok ganske sliten til kvelden. Jeg er så bekymret for at hun skal bli redd for alt fyrverkeriet. Hun reagerer ikke noe særlig på høye lyder generelt, men jeg vet godt at det blir veldig mye fyrverkeri rundt huset vårt i kveld. Det er utrolig vakkert å se på, men det gjør meg selvfølgelig litt bekymret for henne. Forhåpentligvis vil hun ikke reagere noe voldsomt på dette ettersom vi tar det såpass rolig.

Jeg ønsker dere en fin kveld, og et godt nyttår! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg