On the go

Heihei!

Jeg håper alt er bra med dere, og at dere har hatt en like strålende dag som oss!

Riccardo og jeg startet dagen rolig hjemme i dag, vi elsker å ta det helt med ro på søndager. Ettersom Riccardo reiser tilbake til England for å jobbe i morgen, hadde vi lyst til å finne på noe gøy i dag. Etter litt research fant vi ut at ingen av oss har vært på teknisk museum, så da gikk turen dit!

Riccardo elsker alt som har med maskiner, matte og kjemi å gjøre så for han var det bare helt supert å være der i mange timer, men jeg skal ærlig innrømme at jeg ble ganske lei etterhvert. Et veldig morsomt museum med mye kule ting å prøve ut og se på, men jeg skal ikke gå like nøye gjennom alt neste gang jeg skal dit – haha!

Nå skal vi straks hente Nala, som har vært på besøk hos besteforeldrene mine i dag. Så skal vi innom huset til mamma for å pakke noen av Riccardo sine ting for flyttingen. Tenk det, nå er det bare litt over to uker til jeg flytter til Italia. Jeg kan ikke tro det!

Det blir noen lange dager med mye å gjøre den uken som kommer, men jeg skal prøve å fokusere på alt det morsomme som skal skje fremover!
En rask liten oppdatering fra meg i kveld! Jeg håper alt er fint med dere, og at dere får en super kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg