One of those days

God søndag!

I dag ble jeg liggende i sengen i over en time før jeg klarte å stå opp, kroppen ville liksom ikke i dag. Det er nok en blanding av regnværet som bøtter ned utenfor, og savnet av Riccardo. Det høres nok dramatisk ut at jeg blir så nedfor av at han har dratt tilbake til England, men det som virkelig gjør meg stresset er å ikke vite når jeg får se han igjen. Corona situasjonen ser ikke bra ut verken i England, Italia eller Norge, og det kan gjøre at det blir vanskelig for han å komme tilbake hit etter jobb. De hadde visst fjernet mange flyvninger fra basen hans nå, så vi får bare krysse fingrene for at det ordner seg på et eller annet vis.

 

 

 

Jeg føler meg litt bedre allerede nå, det hjelper nok på å vite at jeg skal gjøre mye gøy i dag. Kusinen min med hennes familie har kommet hele veien fra Bergen, så i dag skal jeg ha en hel dagen sammen med dem. Vi skal også spise middag sammen hos besteforeldrene mine i kveld (som jeg faktisk ikke har sett på noen uker). Denne dagen skal nok bli bra.

Det var bare en rask liten oppdatering fra meg! Bloggen blir nok ikke like dyster fremover, for jeg vet at dagene blir lettere og lettere etterhvert. Uansett synes jeg det er viktig å dele både de gode og de dårlige dagene.

Jeg håper dere får en super søndag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg