Out and about

Heihei!

Jeg håper alt er bra med dere, og at dere har hatt en like fin dag som vi! I dag har vi ikke hatt noen planer, bare tatt alt akkurat som det kommer og som vi føler for. Jeg tenkte at jeg skulle sove lenge i dag, så jeg satt ikke på alarmen. Dessverre tror jeg ikke min kropp er i stand til å sove lenge, jeg våkner alltid av meg selv i åtte tiden uansett. Da fikk jeg god tid til å nyte kaffen i solen på balkongen, så da var det ikke så ille å stå opp tidlig likevel. Jeg tror det er viktig med dager som dette, helt uten planer, selv om det føles ut som at hele huset står på hodet. Faktisk så er jeg nesten mer effektiv og flink til å gjøre husarbeid når jeg ikke føler noe stress rundt det.

Store deler av dagen har gått til planlegging av hagen vår. Vi har et høyt gjerde rundt hele tomten som dekker hagen vår ganske godt. Likevel har vi opplevd ved flere anledninger at folk står å titter inn porten vår, eller over gjerdet – noe som er ganske ubehagelig. Det er nok mest fordi mennesker her er litt nysgjerrige på å se siden vi har endret så mye av hagen vår, men vi ønsker ikke at det skal være sånn at vi ikke kan slappe av i egen hage. Derfor har vi planlagt hvordan vi skal få dekket disse stedene som det er mulig å titte gjennom, uten at det blir stygt. Forhåpentligvis får vi ordnet dette snart!

Nå har jeg funnet frem en skål med popcorn og gleder meg til å se siste episode av skal vi danse. Jeg ønsker dere en super kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg