På jakt etter dører

Hei!

Jeg håper alt er fint med deg! I skrivende stund er jeg på vei til en butikk som selger og reparerer dører. Der skal vi se om det er noen mulighet for å kunne reparere de gamle dørene i huset vårt. Under oppussingen har vi tatt dem av, og vi merker allerede nå at det begynner å bli ganske kaldt i huset om ikke vi får på plass dører snart. Det er ganske høyt under taket her, så det tar evigheter å varme bare et enkelt rom om vinteren. Jeg har nevnt for Riccardo at det hadde vært både fint og praktisk med en peis, men jeg har forstått det som at det ikke er en mulighet i vårt hus. Uansett, det er vel ikke verdens mest spennende ting for dere å lese om at vi skal se på dører – haha.

I dag har jeg endelig fått tatt meg en etterlengtet treningsøkt! Jeg merker at det gir meg en skikkelig energiboost å trene om morgenen, og det har en stor påvirkning på humøret mitt resten av dagen. Jeg har ikke meldt meg inn i et treningsstudio her enda, men det skal jeg nok få gjort snart!

I kveld skal vi en tur på restauranten til onkelen til Riccardo, som har helt nydelig mat! Det ser jeg veldig frem imot! Men nå har vi akkurat kommet frem her, og jeg skal løpe inn i butikken for å se på dører, wish me good luck!

Ha en fin dag videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg