Pagnanelli

Hei fine dere! Nå skal dere få et tips om en restaurant som er et absolutt MUST om du skal til Roma på ferie. Restauranten ligger ca 25 minutter kjøretur fra Roma sentrum, rett ved der vi bor. Pagnanelli er en så fantastisk romantisk Italiensk restaurant, og jeg kan ikke engang beskrive for dere hvor god maten er. De har alt du måtte ønske fra sjømat, kjøtt, pasta og de nydeligste dessertene som du også kan nyte nede i den vakre vinkjelleren.

I dag tok vi turen dit for lunsj, noe som ser ut til å være den nye søndags tradisjonen vår – haha. Det er jo bare så hyggelig å unne seg litt romantikk og luksus i hverdagen! Vi har spist så utrolig mye godt i dag, bøffel, trøffel pasta, diverse kjøttretter og hvit sjokolade mousse til dessert.

Jeg har aldri sett byen så full av mennesker før, og ikke minst restauranten. Det var flaks at Riccardo hadde ordnet oss et bord fra før av. Det er også et godt tips om du ønsker å besøke denne restauranten, bestill bord i god tid. Vi var heldige å fikk et nydelig bord med utsikt over innsjøen. En liten funfact er jo også at denne innsjøen egentlig ligger på toppen av en kjempe gammel vulkan.

Etter mange timer med mat og vin har vi kommet oss hjem til Nala, som var helt overlykkelig over at vi var hjemme igjen. Stakkars liten, jeg får så vondt av henne hver gang vi drar ut av huset. Hun ser så trist ut. Vi har faktisk snakket om å muligens skaffe enda en hund i fremtiden, slik at hun ikke blir så ensom. Vi har jo både tid og mulighet til en hund til, så vi får se om det er noe vi kanskje velger å gjøre.

Planen vår var egentlig å lage taco i kveld, men det tror jeg ingen av oss orker etter den enorme lunsjen vår i dag. Taco får vente til i morgen. Nå skal jeg ta av meg sminken og ta på en ansiktsmaske som jeg kjøpte på Sephora her om dagen. Om den er bra skal jeg tipse dere om den. Jeg ønsker dere en kjempe fin søndag videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg